lördag 26 februari 2011

Provning OM butiken

Här kommer lite bilder från provningen i OM butiken. 
Provade Dareme dress i Powder och Apricot, Lantana i Apricot och Begonia i Chalk och Rose.
Tyvärr var allt för stort men det var ändå kul att de plaggens färger, spetsar och tyger.
Men först lite bilder på OM butiken fina skyltfönster! 
Tycker de trixat ihop riktigt snygga kombos!


Här har vi Dareme dress i powder. Tyvärr lite lång på mig men tyget är fantastiskt!!



Och så Lantana i apricot som blir en perfekt cardigan att slänga över när
 man vill se lite finklädd ut. Mycket glans och guld men lite, lite stickig 
så man vill nog ha något under.

Och så underbara Begonia i chalk- sååå snygg till slitna jeans!



Så här såg det ut i butiken!






Såå mycket fint!
Jag vill ha vår NUUUUU!

4 kommentarer:

  1. Jag längtar oxå till våren och till påsk när jag ska till OM-butiken : ) Härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Trots att jag bor i innerstan åker jag nästan aldrig dit. Ska bli ändring på det!
    Hoppas våren kommer snart!!!
    Ha en fin kväll,
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen stämningen i OM butiken med massor av rosa velour och guld!!! Kan verkligen rekommendera ett besök!
    Ha det gott!
    Elle

    SvaraRadera
  4. Such a beautiful shop; it makes me want EVERYTHING!
    Kram,
    Karen from Canada
    XOXO

    SvaraRadera