torsdag 24 februari 2011

Favoriter ur sommarkollektionen

Nu när vårkollektionen snart är ute i butik blickar jag genast vidare på sommar kollektionen som troligen kommer att kunna förbokas även på svenska webbutiker inom kort!
Som TUR är är det inte så mycket som lockar mig i denna kollektion förutom.......
denna dröm....


tänk sol, sill, jordgubbar, dans runt midsommarstången
och så denna slängd över en vit sommar klänning - underbart.
 För att säkerställa att inte missa den är den nu bokad på Deepfling!

Även denna är intressant men den ska INTE följa med hem till mig för jag har alldeles för många fina sommar klänningar och det är alldeles för få dagar på en svensk sommar som jag faktiskt kan ha dem, frusen som jag är. Så nej denna får någon annan 
dansa runt barfota i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar