torsdag 7 april 2011

Påfyllning med klassiker!!!!

Wiihii!
Nu när jag rensat ur och kört min stora tradera raid
fanns det plötsligt lite plats över igen i garderoben......

och då gäller det att passa på så...

nu har jag fyllt på med några riktigt gamla godingar som jag
aldrig tröttnar på !
Först ut ....
Poplin Frill Blouse i

Vitt

Beigt....




OCH ljusblått!



Klassiker!!
Och dessutom var jag snabb som blixten och klickade hem 
denna fining i nyskick!!!
Sååå GLAD!



Ska jag vara helt ärlig så har jag redan en Lovely Knit Crochet i Chalk 
men jag har tyckt så mycket om den att jag liksom inte vågat ha den
med barn som springer runt med allt möjligt jox på fingrarna
MEN 
nu har jag ju en back-.up så nu ska den hänga med ut i vårsolen!!!!
Ut och njut bland krokusarna bloggisar!!!

3 kommentarer:

  1. Tack!Som jag har letat efter Poplin Blouse..ja, typ ett år faktiskt.....så nu gällde det att passa på!!! Elle

    SvaraRadera
  2. ha ha, det där med back-up känner jag igen mig i (har också småbarn) fina köp!
    Kram!

    SvaraRadera