onsdag 9 mars 2011

Lantana - en guldskimrande dröm

Efter en väldans massa letande och till slut med lite hjälp från Odd Mollys huvudkontor
 lyckades jag så äntligen hitta Sveriges enda Lantana i mid Apricot i stl 0.
 Denna väntade på mig i butiken Dress Up (Sverige) i Västermalmsgallerian
 där deras goa personal hade hängt undan den åt mig!
 Kan verkligen rekommendera denna lilla butik!
 Riktigt bra service och ett väldigt personligt och trevligt bemötande!!!
Och ni som letar små storlekar ska absolut bege er dit för de tar in många 0:or och 1:or!!!
Och oj vad glad jag är för min fina Lantana.
Den är riktigt guldskimrande och kommer bli perfekt till vit klänning och guldsandaletter i sommar!!!




6 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar. Vad snygg Lantana är, en riktig pärla. Den ser mycket finare ut på dig än på produktbilden.
    kram

    SvaraRadera
  2. Åhh vad snällt av dig! Ha en mysig kväll!
    Elle

    SvaraRadera
  3. Jag glömde fråga, hur upplever du att den är i storleken? Liten, normal eller stor?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den är definitivt lite liten i storleken tycker jag. Det kan nog vara bra att ta en halv storlek större än vanligt tror jag. Hoppas du hittar en som passar för den är nog väldigt användbar!!!
    Ha det gott! Elle

    SvaraRadera
  5. Jättefin! Butiken du pratar om, är det den lilla söta brevid Face?!

    Grattis till lyckat köp :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Japp, det är den! De har precis fått in massor av fina Odd Molly plagg! Elle

    SvaraRadera